niedziela, 13 maja 2012

Wiosna

Witajcie na moim blogu! Nie będzie to zwykły blog z przepisami na ciekawe dania,ale także opis przygody i pokonywania trudności w dążeniu do celu . O tym,jak mimo braku perspektyw można wejść na kulinarny szczyt. Każdy z nas ma prawo  do prawdziwych smaków i najwyższej jakości produktów.

(Właśnie na kuchni+ poleciała reklama warsztatów na których byłam dwa tygodnie temu,kolejna łezka w oku).

O warsztatach napiszę jeszcze na pewno.
Czeka mnie jutro dosyć pracowity dzień,rano szybkie gotowanie potraw,które można wynieść z domu,sesja fotograficzna do cook albumu,i najważniejszy punkt tego dnia,spotkanie z Piotrem Kucharskim i Anet w sprawie wrocławskiego Slow Food. To sprawa priorytetowa. Dołożę wszelkich starań,abym mogła niebawem zapraszać ludzi do współpracy z ekipą Slow Food Youth.Na koniec dnia lekka kolacja z dziennikarką radia Luz w którym ostatnio udzielałam wywiadu. Poza tym,wciąż pamiętam nasze zabawy w podstawówce.

Enjoy your meal!

Serdeczne pozdrowienia dla Pauliny Wnuk (koniecznie odwiedźcie jej stronę http://tryingtocookandbake.blogspot.com/ ) za którą bardzo tęsknię i właśnie z nią nie sypia się do 4 nad ranem. Pogaduchy na jak najwyższym poziomie <3
dla siostry,Moniki,Adama,Madzi i wielu wielu innych osób które chwalą i krytykują moją kuchnię.Każda opinia jest ważna i jestem Wam za to bardzo wdzięczna :) nie bójmy się krytyki,nie osiadajmy na laurach.
dla Grześka,bo jego czerwone kopytka zmieniły moje podejście do potraw mącznych.No i brakuje mi rozmów o kulinarnych podróżach.


1 komentarz:

  1. Kochana, dziękuję! :) Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy miały okazje na te pogaduchy do rana! Fajnie, że założylas blog :) I widzę, że coś działasz w kulinarnym kierunku :) Świetnie, trzymam kciuki :) I informuj mnie o swoich działaniach, chętnie się przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń