poniedziałek, 18 czerwca 2012

Walczcie o marzenia !


Niektóre rzeczy się udają,inne nie.Właśnie dowiedziałam się o odrzuconej aplikacji na stanowisko prowadzącego na antenie Kuchnia+. Przyjęłam dobrze tą wiadomość.Nie ukrywam,że czasem lubię porażki,pomagają mi trzymać się rzeczywistości i walczyć.Przede mną jeszcze casting do MasterChef'a. Ktoś  z Was też się zgłosił? Co sądzicie o tym programie?
Ostatnio często rozmyślam czego dokonałam i co mnie jeszcze czeka,i choć moich poczynań nie można uznać za sukces,jestem dumna i szczęśliwa,szczególnie mając przyjaciół którzy są największym złotem na świecie.Proszę Was wręcz,walczcie o swoje marzenia! Jest tyle planów i celów...może uda mi się kiedyś spisać kroki,które stawiałam (mimo późnego wieku ) w kulinarii,o wszystkich trudnościach i radościach,jak to się stało,że ktoś bez wykształcenia mógł się tak wybić.Wokół Was jest wiele takich osób.Warto posłuchać ich historii,mogą być inspirujące.
Trzymam za Was mocno kciuki !

A dziś rozwój SFY ciąg dalszy.Spotkanie dzisiaj i jutro.Notariusza mamy praktycznie załatwionego,jutro wyślemy protokół.Już niebawem Slow Food Youth Wrocław !

7 komentarzy:

  1. Master Chef? Może fajny program (z pewnością będę oglądać ;) ), ale ten casting ..... nie przesadzają trochę? Jak np. ja mam dojechać z Gdańska do Warszawy z przygotowanym posiłkiem i tam go odgrzać? To jakaś masakra a nie casting. Wiadomo, że jedzenie odgrzewane nie smakuje więc czego oni oczekują? Ja nie znam nikogo w Wawie, więc nawet nie miałabym okazji, żeby u kogoś zrobić posiłek :) Ja i tak bym nie poszła na casting, ale jest pełno osób, które chciałyby wziąć udział, a nie mogą, bo jak? :) W każdym razie trzymam mocno kciuki! Powodzenia (nie dziękuj! :) ). Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu z Gdańska do Warszawy? Przecież castingi są w różnych miastach, m.in. w Gdynii, a odgrzać można na sprzęcie, który będzie tam przygotowany ;)

      Usuń
    2. Ja zachęcam do zgłaszania się :) zostały już tylko dwa dni! każdy może spróbować a tak jak Paulinka wspomniała wyżej casting jest też w Gdyni.Może to jest właśnie pierwsze wyzwanie i sprawdzian dla nas ?:) Liczę na Ciebie Gosiu i zachęcam do zabawy :) Nie dziękuję :D trzymaj się i wszystkiego smacznego Ci życzę :)

      Usuń
  2. Bardzo jestem ciekawa polskiej edycji, zawsze sledze ten program na francuskiej jedynce. Ciekawa jestem nie tylko kandydatow, ktorzy sie zglosza, ale zadan, jakie postawia przed kandydatami. Czy beda kuchnie regionalne? Gdzie beda nagrywac program, w jakichs restaurachach? Ojej, niestety nie mam tu w Belgii polskiej tv, ale mam nadzieje, ze bedziesz na biezaco relacjonowac, co sie ciekawego dzieje. Podziwiam za odwage i trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa :) nawet jeżeli nie przejdę dalej,na pewno będę relacjonować przebieg show :) powodzenia i wszystkiego smacznego :)

      Usuń
  3. aj to nawet do Gdyni :) Dla mnie to bez sensu wozić potrawy na casting :) no, chyba że ma być to coś zimnego :) a podgrzać z tego co wiem to można, ale trzeba przywieźć swoje naczynia :) ja się nie piszę, wolę popatrzeć, jeszcze nie jestem na tyle ogarnięta w kuchni haha Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ty masz lat że piszesz o późnym wieku bo na 40tkę to mi nie wyglądasz. A jeśli masz 40 to powiedz mi co stosujesz ;)

    Mnie zabawa w takie show wybitnie nie bawi ale życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń